maandag 16 september 2019

Het begint met wat schilderen en eindigt in een atelier.

Wij starten dus inderdaad met het schilderen van de zolder. Naarmate de muren witter kleuren, worden onze ideeën groter en groter. Beiden denken we dat dit toch wel een hele leuke ruimte is en dat we misschien een tafel kunnen plaatsen om te werken aan mijn juwelen en andere dingen.



Mijn handige man bedenkt een werktafelontwerp en met 2 nieuwe planken en resten van hout krijg ik dus plots een grote mooie werktafel. En het stopt hier niet bij. De volledige ruimte wordt aangepakt en met resten van hout en planken komt er ook een tentoonstellingswand. Van oude ressortbakken maken we zelf een soort zetel. Nog een oud tapijt erbij en plots is dit nu een supergezellige werk- en loungeruimte geworden. We dromen al van mensen die hier over de vloer komen en wie weet ook wel onze spullen kopen.




Hoe heerlijk dit alles ook is het haalt mij wel terug naar de realiteit dat mijn fysieke toestand mij nog steeds niet in staat stelt om dagelijkse lichamelijke activiteiten uit te voeren. Tijdens de werken nam ik weer volop pijnstillers (want ja, ik wil echt wel meehelpen) , de nachten worden weer moeilijker en 's morgens voel ik mij terug een "wrak". Hierna heb ik volop de tijd nodig om te recuperen en te herstellen. Maar ik prijs mezelf heel gelukkig dat ik ook de mogelijkheid krijg om dit te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten