woensdag 4 december 2019

Een nieuw avontuur : verkopen op de kerstmarkt

Met een geweldig team van enthousiaste mensen werd een kerstmarkt gecreĆ«erd.  
In de kleine gemeente Vimeiro wou men Pedro, een kind met een zware handicap, financieel ondersteunen en daarrond werd de kerstmarkt opgebouwd.
Er werden taarten en koekjes door ons gebakken, een heuse tombola werd ingericht en met een kleine donatie kon men op de foto met de kerstvrouw. :) 
We kregen fijne bezoekers maar wel veel te weinig. Toch slaagden wij erin om €850 voor Pedro op te halen. Bij zijn bezoek aan onze kerstmarkt kregen wij mooie glimlachjes van Pedro cadeau.










Voor mij was het toch wel een soort avontuur. Samenwerken met een groep Portugese vrouwen bleek heel positief en heel leuk. We hebben veel plezier gemaakt.
Verkopen in het Portugees blijkt nog niet zo vlot te gaan, maar gelukkig waren er ook mensen bij wie ik in het Engels terecht kon.
Ik heb 14 stuks van mijn uitgestalde waren verkocht met inbegrip van een beschilderde steen, die ik verkocht aan een jongetje, en een sculptuur van Dominique.





Zo een markt is zeker voor herhaling vatbaar !
Waarschijnlijk gaan we in februari deelnemen aan een ambachtenmarkt.
Wordt vervolgd...

Groetjes,

Veke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten