dinsdag 23 april 2019

Ik ben weer creatief geweest

Er lagen nog 2 mooie (strand)vondsten op mij te wachten en de afgelopen dagen heb ik mijn creatief brein daarop uitgewerkt. Van het weven word ik écht gelukkig. Ik voel mij dan vol met inspiratie en laat mij meegaan op de golf van creëren

Onmiddellijk bij het zien van de V-stok zag ik wat ik wou weven en ook reeds waar ik hem zou ophangen. Ik hou van de combinatie van de warme zonnige gele kleuren en het mediterrane turquoise. Deze keer heb ik mijn opzetdraden niet rond de stok gewonden. Ik heb goudkleurige nageltjes gebruikt om mijn opzetdraden vast te zetten.




Het volgende is een buitenwerk geworden. Alleen al de vorm van de stok vind ik prachtig. Voor het weven heb ik enkel natuurlijk materiaal gebruikt. Het resultaat voelt voor mij aan als iets dat bij een natuurvolk kan staan...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten